Kazene e-veikala lietošanas noteikumi
Priecājos, ka apmeklējat E-VEIKALU www.kazene.lv (turpmāk tekstā Kazene). Zemāk minētā informācija ir sagatavota, lai nodrošinātu Jums patīkamu iepirkšanos Kazene interneta veikalā.
1.Vispārīga informācija
Ar pasūtījuma veikšanu Kazene mājas lapā, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinušies ar lietošanas noteikumiem un tiem piekrītat.Ja klients iegādājas bižutēriju un aksesuārus , turpmāk tekstā – preces, kas tiek piedāvātas Kazene mājas lapā, izmantojot internetu, šāds savstarpējs līgums tiek uzskatīts par distances līgumu, un uz to attiecas noteikumi par distances līgumu, kā arī Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un Latvijas Republikas Ministru kabineta “Noteikumi par distances līgumiem”.
Mājas lapas īpašnieks ir SIA “Kazene”, reģistrācijas numurs 40003668744, uzņēmuma juridiskā adrese Saules iela 19, Garciems, Ādažu novads, LV-2163, Latvija. Viss saturs, kas publicēts mājas lapā ir privātīpašums un visas tiesības ir aizsargātas.
Iepirkties Kazene.lv var reģistrēti, kā arī nereģistrēti Lietotāji. Lietotājam ir jānorāda vismaz vārds,
uzvārds, e-pasta adrese, tālrunis. Ar pirkuma veikšanu uzskatāms, ka Lietotājs ir
piekritis savu personas datu apstrādei normatīvajos aktos noteiktajā
kārtībā un saskaņā ar Kazene Privātuma politiku – tādā apjomā, kādā
Lietotājs sniedzis personas datus.
Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu Kazene.lv
Kazene garantē, ka Lietotāja dati tiks izmantoti tikai preču iegādes nolūkos. Mēs uzņemamies atbildību par visu Jūsu personīgo informāciju kā, piemēram, Jūsu vārdu, adresi u.c., kuru Jūs mums sniedzāt. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
Ja preces / pakalpojumi nav pieejami Darījuma veikšanas brīdī, Tirgotājs informē Maksātāju un saņem Maksātāja aktīvu piekrišanu vēlākai piegādei (norādot gaidāmo piegādes datumu) pirms Darījuma turpināšanas.Tirgotājs informē Maksātāju, ja pasūtītās preces netiks piegādātas sākotnēji norādītajā un ar Maksātāju saskaņotajā laika periodā. Tirgotājs norāda Maksātājam jauno plānoto piegādes periodu, nodrošinot iespēju atcelt Darījumu.
Līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai Kazene veic vienu no šādām darbībām:
1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
3) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
Prece 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža jāatgriež uz Omniva Ādaži Elvi pakomātu.
Pēc atgrieztās preces saņemšanas 3 darba dienu laikā tiks atgriezts maksājums. Piegādes izmaksas netiek atgrieztas un segtas.
Ja rodas jautājumi par iegādātās preces atgriešanu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected] vai pa tālruni +371 29134247
Lūdzu sagatavo sekojošu informāciju:
- Pasūtījuma numurs;
- Preces nosaukums;
- Atgriešanas iemesls.
- Precei ir jābūt oriģinālā iepakojumā, nebojātai;
- Precei jābūt neizmantotai (bez skrāpējumiem, netīrumiem utt.);
- Precei ir jābūt tāda pašā komplektācijā, kā saņemot.
Par jebkuru neskaidru jautājumu, rakstiet: [email protected]
Priecāšos palīdzēt! Ieva no Kazene E-veikala